Direktlänk till inlägg 19 december 2010

Födelsedagskalas

Av Ellen - 19 december 2010 20:16

Igår hade Nelson sitt födelsedagskalas där han bjöd sin bästis Ove. De fick var sitt paket av mina föräldrar.

  


Det är väldigt roligt att öppna paket. Nelson sliter och drar pappret och får det i små, små bitar.     


I Oves paket var det bara lite godis men i Nelsons paket fanns det ett sprillans nytt halsband!

     


Hans förra har spruckigt så det var behövligt. Efter paketöppning blev det tårta!



Bästisarna:

      


Idag har pojkarna fått springa runt i snön som tokiga. Åhh, så roligt. Men man blir lite snöig efteråt.

    


I eftermiddags gjorde vi en specialare och spände för pulkan efter Nelson på eftermiddagspromenaden. Inga problem alls. Han gick så fint med den efter sig.   


Vi tog även en bild att skicka som julkort med ett paket i pulkan. Finns att beskåda på framsidan på hemsidan om ni inte sett den   

 
 
Ingen bild

Wivi

19 december 2010 21:36

Hipp hipp hurraaaaa! förlåt någon dag för sent..hade tom skrivit upp dé fy på mig att glömma en sådan viktig dag..thihi så fint halsband igen..så söta med något rött..så underbart med en söting till i familjen...

Ha en underbar Jul min vän!!
Och va rädd om dig :)

Kramar wivi//chivas

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 22 september 2013 19:10

Nu byter vi blogg/hemsida till: http://racerflatten.wordpress.com   Hoppas vi ses där! ...

Av Ellen - 8 september 2013 19:41

Jag har verkligen haft en kanonhelg! Den började i fredags då vi hade avslutning för en kollega som slutade i förra veckan. Vi åkte till Hultsby och fiskade kräftor. Har aldrig gjort det förut så det var en ny upplevelse. Vi blev indelade i lag om ca...

Av Ellen - 31 juli 2013 21:46


I torsdags kväll packade vi in en massa packning i bilen och drog iväg till Jönköping. Vi kom fram senare än vad jag hade tänkt men det var bara att sätta upp tältet. Var lite knepigt att sätta upp det stora tältet själv men envisheten vann och det b...

Av Ellen - 22 juli 2013 21:12

Ja, viktorialoppet var ett jobbigt lopp i år. Var inte alls tränad så som jag vill så det började med att jag sprang på som om jag vore bättre tränad och sen dog jag på slutet. Var dock riktigt härligt att hänga några bra killar i skogen, det roligas...

Av Ellen - 13 juli 2013 12:19

...blev det idag för att känna på hur kroppen var efter förkylningen. Viktorialoppet är ju på måndag och en förkylning är väl inte den bästa uppladningen precis, harkel. Sprang 5 km i sakta mak och tyckte ändå det kändes rätt så bra så det blir att s...

Ovido - Quiz & Flashcards