Direktlänk till inlägg 11 juli 2013

Böda utställning

Av Ellen - 11 juli 2013 13:53

Nu har jag anmält Nelson till Bödas utställning den 8 september. Jag har inte ställt honom på en officiell utställning sen mars 2011, det var ett tag sen så det kanske är dags att pröva lyckan igen :P.  Han har fått Good innan så ett Very Good skulle ju inte sitta fel, fast för mig är han ju världens finaste flattepojk ändå <3


Så nu är det bara att börja öva på att stå fint och vifta på svansen :) 


Fick med mig en förkylning från Cypern men nu börjar den släppa som tur är. Ska springa Viktorialoppet på måndag så uppladdningen är väl inte den bästa precis. Får se hur det går.....hoppas iaf att jag kan få in ett träningspass innan dess....


 
 
Sara, Maya & Vimsa

Sara, Maya & Vimsa

12 juli 2013 12:12

Nej, EXCELLENT så klart! ;)

http://www.saraleppanen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 22 september 2013 19:10

Nu byter vi blogg/hemsida till: http://racerflatten.wordpress.com   Hoppas vi ses där! ...

Av Ellen - 8 september 2013 19:41

Jag har verkligen haft en kanonhelg! Den började i fredags då vi hade avslutning för en kollega som slutade i förra veckan. Vi åkte till Hultsby och fiskade kräftor. Har aldrig gjort det förut så det var en ny upplevelse. Vi blev indelade i lag om ca...

Av Ellen - 31 juli 2013 21:46


I torsdags kväll packade vi in en massa packning i bilen och drog iväg till Jönköping. Vi kom fram senare än vad jag hade tänkt men det var bara att sätta upp tältet. Var lite knepigt att sätta upp det stora tältet själv men envisheten vann och det b...

Av Ellen - 22 juli 2013 21:12

Ja, viktorialoppet var ett jobbigt lopp i år. Var inte alls tränad så som jag vill så det började med att jag sprang på som om jag vore bättre tränad och sen dog jag på slutet. Var dock riktigt härligt att hänga några bra killar i skogen, det roligas...

Av Ellen - 13 juli 2013 12:19

...blev det idag för att känna på hur kroppen var efter förkylningen. Viktorialoppet är ju på måndag och en förkylning är väl inte den bästa uppladningen precis, harkel. Sprang 5 km i sakta mak och tyckte ändå det kändes rätt så bra så det blir att s...

Ovido - Quiz & Flashcards